مهاجرت تحصیلی لهستان

رشته جراحی زنان و زایمان در لهستان

رشته جراحی زنان و زایمان در لهستان

برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در لهستان دانشگاه های بسیاری وجود دارد که همگی از کیفیت آموزشی بالا برخوردار هستند. این کشور با داشتن مرز مشترک با آلمان، اسلوونی، جمهوری چک، اوکراین و بلاروس، کشوری فوق العاده است. این شهر دارای مناظر وسیع و ویژگی های جغرافیایی مانند کوه های کارپات و سودت است. این کشور با جمعیتی نزدیک به 39 میلیون نفر یکی از پرجمعیت ترین کشورهای اروپاست.

در حالی که این کشور به پیشرفت خود ادامه می دهد، گذشته کشور همچنان یکی از ویژگی های تعیین کننده آن است. بسیاری از گردشگران برای بازدید از مکان‌های تاریخی هولوکاست و اردوگاه‌های کار اجباری به این کشور سفر می‌کنند، جایی که بیش از 70% از یهودیان تحت تعقیب در طول جنگ جهانی دوم زندانی بودند. این کشور اکنون در حال پیشرفت است و به خود می بالد که از نظر مذهبی و فرهنگی متنوع است و خلاقیت و تفکر فکری را ترویج می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله دانش خود را درباره رشته جراحی زنان و زایمان در لهستان ارائه داده است.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در لهستان

این کشور که در اروپای مرکزی واقع شده است، مکان مناسبی برای دانشجویان بین المللی است که می خواهند فرهنگ اروپایی را تجربه کنند و در عین حال تحصیلات با کیفیت بالا را کسب کنند. پس از فرآیند بولونیا، این کشور دارای 3 سطح تحصیلی است و برنامه هایی را در طیف گسترده ای از زمینه های موضوعی ارائه می دهد. سیستم آموزش عالی این کشور بین موسسات دولتی و خصوصی تقسیم شده است. هر دوی این نوع موسسات دارای سطوح اعتباربخشی و تخصص های موضوعی خاص خود هستند.

شما 10 دانشگاه این کشور را در بین 1000 دانشگاه برتر رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS خواهید یافت که بالاترین رتبه آن دانشگاه ورشو است. اولین موسسه آموزش عالی در لهستان، که اکنون دانشگاه Jagiellonian نامیده می شود، در سال 1364 تاسیس شد. این دانشگاه یکی از قدیمی ترین دانشگاه های موجود در جهان است و در رتبه بندی QS در 500 رتبه برتر قرار دارد. مؤسسات آموزش عالی این کشور بیشتر به دلیل ارائه در هنرهای زیبا، موسیقی و نمایش مشهور هستند. همچنین طیف گسترده ای از دانشکده های فنی را در رشته های مختلف خواهید دید.

برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در لهستان دانشگاه های زیر توصیه می شوند:

نام دانشگاهرتبه
دانشگاه پزشکی ورشو351
دانشگاه پزشکی پومرانیان شچین503
دانشگاه علوم پزشکی پوزنان517
دانشگاه پزشکی گدانسک558
دانشگاه پزشکی لوبلین564
دانشگاه Jagiellonian565
دانشگاه پزشکی سیلسیا، کاتوویتس652
دانشگاه پزشکی لودز691
دانشگاه پزشکی بیالیستوک812
دانشگاه پزشکی Wroclaw845
دانشگاه نیکلاس کوپرنیک1034

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در لهستان

هزینه تحصیل و زندگی در لهستان

تحصیلات عالی در این کشور برای شهروندان لهستانی رایگان است. اگر می خواید رایگان تحصیل کنید، باید در آزمون ورودی دانشجویان لهستان شرکت کرده و دروسی که به زبان لهستانی تدریس شده اند را بخوانید. اگر نمی توانید این معیارها را برآورده کنید، از شما انتظار می رود که شهریه پرداخت کنید. هزینه تحصیل در لهستان در یک موسسه دولتی، بین 8539PLN تا 16000PLN )زلوتی) در سال است. در یک مؤسسه خصوصی، شهریه‌های تحصیلی بالاتر، تا 25300PLN (زلوتی) خواهد بود. بورسیه های تحصیلی زیادی برای دانشجویان بین المللی وجود ندارد، بنابراین نباید به کمک های مالی متکی باشید. با این حال، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که با موسسه انتخابی خود بررسی کنید، زیرا ممکن است بودجه ارائه دهند.

هزینه زندگی در لهستان به جایی که برای زندگی انتخاب می کنید و سبک زندگی شما بستگی دارد. توصیه می شود که حداقل 2500PLN (زلوتی) در ماه برای هزینه های زندگی در نظر بگیرید. اگر اقامت در دانشگاه را انتخاب کنید، ارزان تر از زندگی در 1 آپارتمان اجاره ای خصوصی خواهد بود. برای کمک به هزینه های زندگی خود، ممکن است بتوانید یک شغل پاره وقت پیدا کنید. اگر اهل یکی از کشورهای اتحادیه اروپا یا EEA هستید، می توانید بدون مجوز اضافی کار کنید. اگر اهل هر کشور دیگری هستید، در صورت تمایل کارفرمای شما ممکن است نیاز به درخواست مجوز کار داشته باشد. برای تامین هزینه تحصیل خود به عنوان یک دانشجوی بین المللی نباید به شغل متکی باشید.

ویزای تحصیلی لهستان

ویزای نوع D به شما امکان می دهد 1 سال در این کشور بمانید، بنابراین برای اقامت طولانی تر، برای مثال، اگر در حال تحصیل در 1 برنامه 3 ساله کارشناسی هستید، باید برای اقامت موقت درخواست دهید. شما می توانید با مراجعه به دفتر Voivodship محلی خود برای مجوز درخواست دهید. شما باید ارسال کنید:

  • فرم درخواست
  • مدارک هویتی
  • مدرک تحصیلی شما
  • مدارک بیمه سلامت
  • اثبات اینکه سرمایه کافی دارید

اولین مجوز شما به مدت 15 ماه معتبر خواهد بود، اما می تواند تا 3 سال تمدید شود. زمانی که به طور قانونی در این کشور زندگی می کنید، می توانید درخواست دهید.

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در لهستان

تفاوت مامایی و زنان و زایمان در نمودار زیر نشان داده شده است:

تفاوت مامایی و زنان و زایمان در لهستانمامایی بر ارائه مراقبت از زنان قبل، حین و بعد از زایمان تمرکز دارد. این شامل مراقبت های لازم برای سلامتی کلی و هر مداخله ای است که برای حفظ سلامت مادر و جنین در دوران بارداری لازم است. همچنین مراقبت در دوره پس از زایمان را پوشش می دهد. هنگام زایمان، مادر اغلب توسط یک متخصص زنان و زایمان کمک و نظارت می شود.

تمرکز رشته جراحی زنان و زایمان در لهستان بر روی سلامت کلی زنان است. این شامل دانش دقیق از سیستم تولید مثل زنان و نیازهای زنان در هر مرحله از زندگی است. این پزشکان می توانند نگرانی ها را ارزیابی کرده و درمان هایی را برای حفظ سلامت اندام های زنان تجویز کنند. این شاخه اصلی مراقبت های بهداشتی زنان است.

برخی از ویژگی ها برای همه نوع پزشکان مهم هستند، اما برای موفقیت به عنوان یک متخصص زنان و زایمان نیاز به نوع خاصی از شخصیت و مهارت است. قابلیت های ارتباطی مؤثر به ویژه حیاتی است. در حالی که این شایستگی برای همه پزشکان مهم است، اما برای کسانی که در زمینه زنان و زایمان فعالیت می کنند بسیار مهم است.

حقوق ماهیانه کار در لهستان برای متخصصان زنان و زایمان در نمودار زیر بررسی شده است:

حقوق ماهیانه کار در لهستان برای متخصصان زنان و زایمانبرای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در لهستان و مهاجرت به این کشور می توانید از مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمایی بخواهید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *