مهاجرت تحصیلی سنت کیتس

رشته جراحی زنان و زایمان در سنت کیتس

رشته جراحی زنان و زایمان در سنت کیتس

افرادی که قصد تحصیل پزشکی در خارج از کشور را دارند، رشته جراحی زنان و زایمان در سنت کیتس یکی از برنامه هایی ایده آل است. این کشور با نام رسمی فدراسیون سنت کریستوفر و نویس یک کشور جزیره ای در هند غربی است. واقع در زنجیره جزایر لیوارد آنتیل کوچک، کوچکترین ایالت مستقل در نیمکره غربی، هم از نظر مساحت و هم از نظر جمعیت، و همچنین کوچکترین فدراسیون مستقل جهان است. این کشور یک قلمرو مشترک المنافع است، با الیزابت دوم به عنوان ملکه و رئیس دولت. این تنها فدراسیون مستقل در کارائیب است. پایتخت این شهر باستر است که در جزیره بزرگتر سنت کیتس واقع شده است. باستر همچنین بندر اصلی برای ورود مسافران و بار است. جزیره کوچکتر نویس تقریبا 3 کیلومتر در جنوب شرقی سنت کیتس، در سراسر یک کانال کم عمق به نام The Narrows قرار دارد.

وابستگی بریتانیایی آنگویلا از نظر تاریخی نیز بخشی از این اتحادیه بود که در آن زمان به طور جمعی به عنوان سنت کریستوفر-نویس-آنگویلا شناخته می شد. با این حال، آنگویلا تصمیم گرفت از اتحادیه جدا شود و به عنوان یک قلمرو برون مرزی بریتانیا باقی بماند. در شمال-شمال غربی جزایر سینت یوستیوس، سابا، سنت بارتلمی، سن مارتین/سنت مارتن و آنگویلا قرار دارند. در شرق و شمال شرق آنتیگوا و باربودا و در جنوب شرقی جزیره کوچک خالی از سکنه ردوندا (بخشی از آنتیگوا و باربودا) و جزیره مونتسرات قرار دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای بررسی رشته جراحی زنان و زایمان در سنت کیتس این مقاله را نگارش کرده است.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در سنت کیتس

آموزش عالی در این کشور عمدتا توسط کالج کلارنس فیتزروی برایانت و پردیس آزاد دانشگاه هند غربی ارائه می شود. کالج کلارنس فیتزروی برایانت (CFBC) برترین مؤسسه آموزشی در فدراسیون است که دوره هایی را ارائه می دهد که منجر به گواهینامه ها، دیپلم و مدارک کاردانی در بخش های مختلف کالج می شود:

  • هنر و مطالعات عمومی
  • آموزش معلمان
  • علوم بهداشت
  • آموزش فنی و حرفه ای
  • مطالعات مدیریت

CFBC همچنین با موسساتی مانند دانشگاه هند غربی (UWI) و دانشگاه جزایر ویرجین (UVI) ترتیباتی دارد که در آن اعتبارات به دست آمده در CFBC به برنامه های کارشناسی منتقل می شود. یک برنامه کارشناسی ارشد ارائه شده توسط UWI نیز در CFBC تدریس می شود.

برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در سنت کیتس دانشگاه ها عبارتند از:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه پزشکی قاره آمریکا
2دانشکده پزشکی دانشگاه ویندزور

کار پس از تحصیل در سنت کیتس

کارمندان استثنایی یک اولویت ضروری برای هر کسب و کاری هستند و ما معتقدیم که ساخت یک تیم برجسته نباید توسط مرزها محدود شود. ممکن است برخی از کارمندان فعلی خود را به این کشور بفرستید تا توسعه خود را در آنجا تقویت کنید. اگر کارمندان قصد دارند بیش از 90 روز برای کسب و کار در سنت کیتس بمانند، باید ویزای تجاری برای ورود دریافت کنند. دولت در این کشور 2 نوع اصلی ویزا ارائه می دهد که عبارتند از:

انواع ویزا در سنت کیتسمیانگین زمان پردازش ویزا حدود 2 هفته است. بنابراین اطمینان حاصل کنید که کارمندان شما قبل از نیاز به سفر، زمان کافی برای تکمیل تراکنش دارند. پس از ورود به کشور با ویزای مناسب، کارمندان به مجوز کار نیز نیاز خواهند داشت. متقاضیان باید اطلاعاتی در مورد وضعیت پزشکی خود ارائه دهند. آن ها همچنین به یک سوابق پلیس از کشور محل سکونت فعلی خود و یک صفحه شناسایی پاسپورت محضری نیاز دارند. به عنوان کارفرما، همچنین باید اطلاعاتی را برای پشتیبانی از درخواست مجوز کار ارائه دهید، از جمله شواهدی مبنی بر اینکه شما برای حداقل 3 هفته قبل از استخدام یک کارمند غیر ملی، موقعیت شغلی خود را آگهی کرده اید.

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در سنت کیتس

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در سنت کیتس

OB-GYN یا متخصص زنان و زایمان، شرایط پزشکی مختلفی را که بر سلامت زنان تأثیر می گذارد، تشخیص داده و درمان می کند. وظایف آن ها شامل تشخیص و نظارت بر بیماری ها و بیماری ها، ارائه حمایت های پزشکی از زنان باردار و انجام معاینات معمول بیماران زن است.

پزشکان زنان و زایمان وظایف متعددی دارند. این رشته، مامایی حوزه مراقبت ویژه ای که شامل مراقبت های قبل از بارداری از طریق زایمان و زایمان می شود، با زنان و زایمان، که تمام زمینه های سلامت زنان را پوشش می دهد، ترکیب می کند. آن ها تشخیص های اولیه را انجام می دهند و بهترین درمان های ممکن را تجویز می کنند و باید شرایط پیچیده را به زبان ساده توضیح دهند. سایر وظایف و مسئولیت های پزشکان زنان و زایمان عبارتند از:

  • تشخیص و درمان شرایطی که زنان را تحت تاثیر قرار می دهد، مانند انواع خاصی از سرطان و شرایطی مانند یائسگی
  • کار با مادران باردار برای توضیح روند زایمان
  • انجام معاینات روتین با بیماران
  • ارائه مراقبت های زایمان و پس از زایمان برای تازه مادران

حقوق ماهیانه کار در سنت کیتس برای متخصصان زنان و زایمان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در سنت کیتس برای متخصصان زنان و زایمان

جغرافیای سنت کیتس

جزایر سنت کیتس و نویس بخشی از گروه جزایر لیوارد از آنتیل کوچک هستند. آن ها در حدود 113 کیلومتری جنوب آنگویلا و 300 کیلومتری جنوب شرقی پورتوریکو قرار دارند. تنگه باریکی به عرض 3.2 کیلومتر این 2 جزیره را از هم جدا می کند. مساحت کل زمین 269 کیلومتر مربع است که این کشور را به اندازه سن آنتونیو، تگزاس می سازد.

از نظر زمین ‌شناسی، سنت کیتس و نویس تپه ‌ای یا کوهستانی و منشا آتشفشانی است که قله ‌های مجاور را در زنجیره ‌ای از کوه ‌های آتشفشانی نیمه غوطه ‌ور نشان می ‌دهد. هر 2 جزیره در معرض فعالیت لرزه نگاری زیرزمینی هستند که گاهی منجر به زلزله می شود. رسوبات گدازه در سمت بادگیر سنت کیتس گواهی بر گذشته آتشفشانی این منطقه است.

این کشور، بزرگتر از این 2 جزیره با 168 کیلومتر مربع وسعت، شبه جزیره ای کوچک در انتهای جنوب شرقی آن است. این شبه جزیره مسطح است و از برکه های نمک و سواحل سفید تشکیل شده است. کوه های سر به فلک کشیده در بخش مرکزی جزیره امتداد یافته و از جنوب شرقی به شمال غربی کشیده شده اند. کوه لیامویگا، مخروط آتشفشانی خفته با ارتفاع 1156 متر، بلندترین نقطه جزیره است. تالار بریمستون در ضلع جنوب غربی جزیره، 229 متر ارتفاع دارد و از سنگ های آتشفشانی پوشیده شده با لایه ای از سنگ آهک تشکیل شده است. برای اطلاعات درباره سنت کیتس می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *