مهاجرت تحصیلی اتریش

رشته باستان شناسی در اتریش

رشته باستان شناسی در اتریش

دانشجویان با تحصیل رشته باستان شناسی در اتریش می توانند بلافاصله بعد فارغ التحصیلی وارد بازار کار شده و مشغول کار شوند. تحصیل در خارج از کشور مزایای متعددی برای پیشرفت شخصی و حرفه ای شما دارد، مانند تجربه فرهنگ ها و دیدگاه های جدید، تقویت شبکه و بهبود مهارت های زبانی. اگر هنوز به این فکر می کنید که کدام کشور اروپایی باید مقصد بعدی تحصیل شما در خارج از کشور باشد، این کشور می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. این کشور یا به طور رسمی جمهوری اتریش کشوری محصور در خشکی است که در بخش مرکزی اروپای شمالی واقع شده است.

این کشور با کشورهای زیبای آلمان، جمهوری چک، اسلواکی، مجارستان، اسلوونی، ایتالیا، سوئیس و لیختن اشتاین مرز مشترک دارد و نزدیک به 9 میلیون نفر جمعیت دارد. این کشور یک جمهوری فدرال است و به 9 ایالت تقسیم شده و در قلب کوه های آلپ قرار دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با نگارش این مقاله قصد دارد تا اطلاعات مربوط به رشته باستان شناسی در اتریش را به شما عزیزان منتقل کند.

تحصیل رشته باستان شناسی در اتریش

سیستم آموزشی این کشور شامل دانشگاه‌ های معتبر و بین ‌المللی است که می ‌توان آن‌ ها را به ‌عنوان یک دانشگاه چند فرهنگی، سریع، نوآور و پژوهش ‌گرا توصیف کرد. به طوری که، آماده استقبال از دانشجویان آینده ‌ای است که هدفشان پیشرفت حرفه ‌ای است. در راستای فرآیند “بولونیا”، ساختار سیستم آموزشی اتریش 3 لایه است:

3 ساختار آموزشی اتریشاین کشور یک مقصد تحصیلی محبوب است و 29% از دانشجویان بین المللی آن از آلمان می آیند. موسسات سیستم آموزشی این کشور از نظر ساختار و اهداف آکادمیک با یکدیگر متفاوت هستند. به عنوان مثال، دانشگاه های سنتی مانند دانشگاه وین، گراتس و اینسبروک در میان سایرین، طیف گسترده ای از رشته های دانشگاهی را برای هر سلیقه ای ارائه می دهند.

در این کشور همچنین می توانید دانشگاه های خصوصی متعددی مانند دانشگاه اروپای مرکزی، دانشگاه زیگموند فروید و دانشگاه مدول وین را بیابید. آن ها با در نظر گرفتن آخرین روندهای آموزش و نیازهای جامعه، آموزش با کیفیت بالا را با روش های آموزشی نوآورانه و برنامه های دائما به روز شده ارائه می دهند.

در این کشور همچنین می ‌توانید کالج ‌های دانشگاهی برای آموزش معلمان را بیابید که به مدارک آموزشی در آموزش ابتدایی و متوسطه تقسیم می ‌شوند. این کالج های دولتی و خصوصی مدارک آموزشی را در سطح ابتدایی ارائه می دهند که به صورت دوره های 4 ساله، سالی، کارشناسی، یک ساله و کارشناسی ارشد ایجاد شده است. 5 کالج خصوصی آموزش معلمان و همچنین 9 کالج دولتی وجود دارد که توسط 9 ایالت اداره می شود.

مشاغل و حقوق مربوط به رشته باستان شناسی در اتریش

مطالعه سیستماتیک زندگی و زیستگاه انسان های گذشته با کمک بقایای مادی به عنوان باستان شناسی شناخته می شود. افرادی که به دنبال پاسخ به اسرار تاریخی گذشته هستند، باستان شناس نامیده می شوند. چنین حرفه ‌ای‌ هایی درگیر مطالعه گسترده آثار تاریخی هستند که نژادها، فرهنگ ‌ها، آیین ‌ها، شیوه ‌های تبلیغاتی مختلف را که ممکن است اکنون منقرض شده‌ اند، روشن کند.

باستان شناسان به طور کلی در 3 مرحله مختلف کار می کنند. این فرآیند با کار میدانی آغاز می شود که شامل کاوش های گسترده در مکان های باستان شناسی است. در مرحله دوم، یک باستان شناس بر روی روش های آزمایشگاهی تمرکز می کند که اشیاء جمع آوری شده را برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر و نتیجه گیری بررسی می کند. پس از آن آخرین و آخرین مرحله که باستان شناسان باید گزارش را در یک مجله علمی منتشر کنند، دنبال می شود. این گزارش باید همراه با نقشه ها، عکس ها و نمودارهای محوطه باستانی مربوطه باشد.

حقوق ماهیانه کار در کشور اتریش برای فارغ التحصیلان رشته باستان شناسی در اتریش در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در کشور اتریش برای فارغ التحصیلان

هزینه تحصیل باستان شناسی در اتریش

در میان سایر مقاصد تحصیلی در اروپا، این کشور یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه ها برای شهروندان اروپایی و غیر اروپایی محسوب می شود. هزینه های دانشگاه در این کشور بسته به موسسه ای که برای تحصیل انتخاب می کنید و همچنین مدت زمان تحصیل متفاوت است. همچنین باید در نظر داشته باشید که بسته به برنامه و موسسه، ممکن است برای بررسی و پردازش درخواست شما، هزینه درخواست درخواست شود. در صورت عدم پرداخت به موقع هزینه، درخواست پس گرفته می شود.

اگر شهروند اروپایی هستید، تحصیل در دانشگاه های این کشور تقریبا هیچ هزینه ای برای شما نخواهد داشت. اگر از حداقل مدت تحصیل به اضافه 2 ترم تجاوز نکنید، هیچ هزینه ای برای دانشگاه اعمال نمی شود. هزینه تحصیل برای دانشجویان اروپایی و غیر اروپایی در جدول زیر آمده است:

پارامترهزینه به یورو
دانشجویان اروپایی36336€
دانشجویان غیر اروپایی72672€

درصورتی‌ که شما دریافت‌ کننده بورسیه تحصیلی اتریش، برنامه تبادل یا مشارکت دانشگاهی از کشورهای خاص هستید، از هزینه ‌های دانشگاه در این کشور معافیت وجود دارد. اطمینان حاصل کنید که همیشه از وب سایت رسمی دانشگاه و برنامه های خود بازدید کنید تا بسته به وضعیت شهروندی خود، برای کاهش هزینه ها به روز شوید. مانند دانشگاه های علوم کاربردی، دانشگاه ها و کالج های خصوصی آموزش معلمان قوانین خاص خود را در مورد هزینه های دانشگاه در این کشور دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مقررات و هزینه های تحصیلی، مستقیما با دانشگاه ها تماس بگیرید.

هزینه تحصیل باستان شناسی در اتریش

ویزای تحصیلی اتریش

به عنوان یک دانشجوی بین المللی و اگر قصد دارید برای تحصیل کمتر از 6 ماه در این کشور بمانید، باید برای ویزای دانشجویی در نزدیکترین سفارت یا کنسولگری این کشور در کشور مبدا خود درخواست دهید. دانشجویان باید در مقامات شهرداری در عرض 3 روز کاری پس از ورود به کشور ثبت نام کنند. شما به یک فرم ثبت نام نیاز دارید که به صورت آنلاین یا در دفاتر ثبت در دسترس است که باید توسط شما تکمیل و توسط صاحبخانه شما امضاء شود.

برای دانشجویان بین المللی، 2 نوع ویزای دانشجویی در اتریش وجود دارد:

نوع ویزاتوضیحات
ویزای Cبه شما امکان می دهد حداکثر 90 روز (3 ماه) در این کشور و تمامی کشورهای شنگن بمانید و اگر در وهله اول اجازه ورود به کشور بدون ویزا را داشته باشید، ضروری نیست.
ویزای Dبرای اقامت حداقل 91 روز و حداکثر 6 ماه مورد نیاز است.

از آنجایی که اکثر دانشجویان بین المللی عمدتا قصد دارند برای اهداف تحصیلی بیش از 6 ماه در این کشور بمانند، آنچه شما باید در این مورد انجام دهید درخواست مجوز اقامت دانشجویی است که به شما امکان می دهد در این کشور بمانید. کشور برای بیش از 6 ماه برای اطلاعات بیشتر از طریق این لینک با نزدیکترین سفارت این کشور تماس بگیرید. همچنین با تماس به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید اطلاعات بیشتری درباره ویزای تحصیلی اتریش و سایر اطلاعات مربوط به مهاجرت تحصیلی را کسب نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *