مهاجرت تحصیلی ارمنستان

رشته اقتصاد در ارمنستان

رشته اقتصاد در ارمنستان

مهاجرت از روش اخذ پذیرش تحصیلی در رشته اقتصاد در ارمنستان امکان پذیر بوده و دانشجویان بسیاری سالانه از طریق تحصیل به این کشور مهاجرت می کنند. این کشور غنی با میراث گذشتگان، دارای مناظر زیبا، کوه های مرتفع و سازندهای بی نظیری است که در هیچ جای دیگر جهان نمی توانید ببینید. در مقایسه با سایر کشورها تعداد فرصت های آموزش عالی تا حدودی محدود است. تمرکز زیاد بر روی رشته های پزشکی، اقتصاد، حقوق یا تجارت باعث می شود اگر بخواهید یکی از این زمینه ها را زندگی حرفه ای خود کنید، مکانی عالی برای رفتن است.

افرادی که بر می گردند معمولا پس از بازگشت به کشور، راه هایی برای شروع کار خود و یا دریافت کمک فدرال با تحقیقات شخصی یا فعالیت تجاری خود ارائه می شوند. دانشگاه های برتر این کشور که رشته اقتصاد را ارائه می دهند، توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش توضیح داده شده اند.

تحصیل مقطع کارشناسی رشته اقتصاد در ارمنستان

مدرک کارشناسی رشته اقتصاد در ارمنستان می تواند درهای آموزشی را هدایت کند، فرصتی برای پیشرفت شغلی فراهم کند و زمینه را برای دریافت یک مدرک پیشرفته فراهم کند. هدف این دوره این است که به دانشجویان کمک کند تا روند انتخاب برنامه را با موفقیت هدایت کنند. فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی این رشته، قادر به تجزیه و تحلیل عمیق شرایط پیرامون حوزه اقتصاد کلان یا خرد خواهند بود. این 2 حوزه موضوعاتی مانند سیاست های مالی، تورم، قیمت گذاری، مصرف کنندگان یا بازارها را در بر می گیرد. مقطع کارشناسی این رشته در بیشتر دانشگاه ها از جمله دانشگاه دولتی ایروان تدریس می شود.

در جدول زیر می توانید اطلاعات کلی از این برنامه را مشاهده کنید:

پارامترتوضیحات
مقطعکارشناسی
طول دوره4 سال
زبانانگلیسی

این برنامه به فارغ التحصیلان اجازه می دهد تا در موقعیت های مختلف، در همه صنایع در بخش خصوصی و دولتی فعالیت کنند. این کشور در 1600 سال گذشته از نظر سطح سواد رتبه بالایی داشته است. این نکته به دلیل برتری آموزشی است که شهروندان کسب می کنند. آن ها آموزش با کیفیتی را در آموزش دانشگاه ارائه می دهند که توسعه ای را فراهم می کند که خلاقیت را در بین دانشجویان بهبود بخشد. برخی از دانشگاه های این کشور در ایروان واقع شده اند که تعداد زیادی از آن ها در مقایسه با دولتی متعلق به یک شخص خصوصی است. هر ساله تعداد دانشجویان در حال افزایش می باشند.

تحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته اقتصاد در ارمنستان

علاقه مندان به تحصیل در ارمنستان برای به دست آوردن موفقیت در دوره کارشناسی ارشد رشته اقتصاد در ارمنستان، باید با گذراندن ماژول های جداگانه، تعدادی اعتبار کسب کنند. طول دوره این مقطع همانند سایر کشورها می باشد.

در نمودار زیر طول دوره را مشاهده می کنید:

تعداد ترم های دوره مقطع کارشناسی ارشد رشته اقتصاد در ارمنستان

همان طور که در نمودار مشاهده می کنید طول دوره این برنامه بین 4 تا 5 ترم می باشد. بیشتر استادان دارای تعدادی واحد اصلی می باشند که برای گرفتن مدرک تحصیلی باید آن ها را گذرانده باشید. ارزیابی کارشناسی ارشد تقریبا همیشه به طور کامل توسط یک ماژول یا پروژه پایان نامه انجام می شود.

متخصصانی که در رشته های اقتصادی و اداری تحصیل کرده اند، هم تصویر اقتصادی بزرگتر و هم روندهای فردی و کوچک را درک می کنند. این رشته ای است که در آن متخصصان آموزش می بینند که بسیاری از مولفه ها را در هر 2 بخش دولتی و خصوصی مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار می دهند.سپس، براساس شرایط فعلی و بالقوه توصیه هایی را ارائه می دهند.

رشته اقتصاد در دانشگاه دولتی ایروان ارمنستان

دانشگاه دولتی ایروان یکی از دانشگاه های ارمنستان است. آماده سازی متخصصان اقتصاد در دانشگاه ایروان در سال 1921 آغاز شد. دانشکده ای جداگانه در سال 1934 جهت ارائه این رشته در ارمنستان تاسیس شد و تا سال 1975 فعالیت کرد. در سال های بین 1975 تا 1983 به دلیل تاسیس انستیتوی اقتصاد ملی ایروان، مقدمات اقتصاددانان متوقف شد. پس از 10 سال وقفه، دانشکده در سال 1984 به عنوان دانشکده «سایبرنتیک اقتصادی» بازگشایی شد که در سال 1991 به«دانشکده اقتصاد» و در سال 2014 به «دانشکده اقتصاد و مدیریت» تغییر نام داد.

در سال 2017 دانشکده اقتصاد و مدیریت اولین برنامه کارشناسی ارشد مشترک در این کشور را شروع کرد. این برنامه به طور مشترک با راه حل های نوآورانه و مرکز فن آوری (ISTC) در حال اجرا است. کارشناسی ارشد در علوم داده برای تجارت یک درجه دروازه ابتکاری است که برای آموزش نسل جدیدی از متخصصان داده محور و مبتنی بر نوآوری طراحی شده است. به طوری که، قادر به کار با داده های مقیاس بزرگ در اکوسیستم جدید Big Data به عنوان دانشمندان داده در مناطق کلیدی می باشند. این کلاس ها با استفاده از امکانات و منابع داده شده در دانشگاه دولتی ایروان و در مرکز فناوری ها و راه حل های نوآورانه (ISTC) برگزار می شود.

رشته اقتصاد در دانشگاه دولتی ایروان ارمنستان

دانشگاه دولتی ارمنستان

این دانشگاه یک سیستم مدرن توسعه علوم و تحقیقات در آموزش عالی است که از سال 2013 کار علمی و تحقیقاتی با کیفیت بالا را انجام می دهد. چشم انداز ASUE این است که آن را به یکی از موسسات برجسته در زمینه های اقتصادی، ارائه دهنده پیشرو دانش نوآورانه و عملی در زمینه های تجارت و مدیریت مدرن، خالق دانش با تحقیقات کاربردی و یک موسسه برجسته نزدیک همکاری تبدیل کند. برای کار در ارمنستان پس از تحصیل در رشته اقتصاد باید یک پیشنهاد شغلی داشته باشید.

دانشگاه دولتی اقتصاد ارمنستان یک دانشگاه معتبر در سطح ایالتی و نهادی است که در 3 سطح آموزش عالی برنامه های آموزشی را در مدارک زیر انجام می دهد:

3 سطح آموزش عالی برنامه های آموزشی در ارمنستان

منابع بنیادی این دانشگاه از سال 1930 بوجود آمده است. اما تاریخ مدرن دانشگاه از 6 آگوست 1975 آغاز می شود و از آن زمان این دانشگاه با بیش از 30000 فارغ التحصیل به بزرگترین موسسه آموزشی اقتصادی در این کشور تبدیل شده است. بیش از 7000 دانشجو در 18 تخصص و بسیاری از تخصص ها در حال انجام مطالعات هستند.

 این دانشگاه، برنامه های آموزشی کارشناسی ارشد تمام وقت و نیمه وقت را در بخش های زیر انجام می دهد:

  • مدیریت
  • مقررات اقتصاد و روابط اقتصادی بین المللی
  • دارایی، مالی، سرمایه گذاری
  • بازاریابی و سازمان تجارت
  • حسابداری و حسابرسی
  • علوم کامپیوتر و آمار

این دانشگاه همچنین مطالعات تحصیلات تکمیلی هم به صورت پاره وقت و هم به طور تمام وقت را برگزار می کند. شهرت ASUE در سراسر جهان به دلیل مرکز تحقیقاتی «AMBERD» است که در میان 100 اتاق فکر برتر دانشگاه در جهان قرار دارد. علاقه مندان برای اخذ مشاوره جهت مهاجرت تحصیلی به ارمنستان می توانند با کارشناسان و وکلای ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *