مهاجرت تحصیلی روسیه

دوره پادفک دانشگاه کازان روسیه

دوره پادفک دانشگاه کازان روسیه

آگاهی از دوره پادفک دانشگاه کازان روسیه در سال 2023 به دانشجویان کمک می کند تا از شرایط حضور و شرکت در این دوره اطلاعات کامل کسب کنند. دوره پادفک در کشور روسیه برای دانشجویان و متقاضیان بین المللی که قصد تحصیل در دانشگاه های کشور پهناور روسیه را دارند برگزار می شود. دوره پادفک و سایر دوره های پادفک در کشور روسیه به زبان روسی برگزار می شوند. لازم به ذکر است که دانشجویان و متقاضیان ایرانی برای شرکت در این دوره حتما باید مدرک پیش دانشگاهی خود را ارائه دهند.

  • زمان ثبت نام پادفک دانشگاه کازان؟
  • چرا برای تحصیل در روسیه، دوره پادفک الزامی است؟

هر ساله دانشجویان و متقاضیان بین المللی زیادی برای ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر کشور روسیه وارد خاک این کشور می شوند. تا بدین ترتیب تحصیلات عالی خود را به پایان برسانند. با همراهی متخصصان مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تا انتهای این نوشتار به صورت کامل از شرایط دوره پادفک دانشگاه کازان روسیه مطلع خواهید شد.

درباره دوره پادفک دانشگاه کازان روسیه

دانشگاه کازان روسیه از بهترین و معتبرترین دانشگاه های کشور روسیه می باشد. قدمت 200 ساله دارد. هر ساله دانشجویان بسیاری جهت تحصیل در این دانشگاه اقدام به مهاجرت به کشور روسیه می کنند. تعداد دانشجویان این دانشگاه به بیش از 29000 نفر می رسد. لازم به ذکر است که دانشگاه دارای خوابگاه های دانشجویی، سالن های ورزشی، سالن های نمایش، کتابخانه و سایر امکانات و تجهیزات مدرن می باشد. در دانشگاه پزشکی کازان واقع در کشور روسیه تمامی دوره های تحصیلی پزشکی به دانشجویان ارائه می شود.متقاضیان می توانند با شرکت در آزمون های ورودی و یا با شرکت در دوره پادفک دانشگاه کازان روسیه و اتمام این دوره، وارد دوره های اصلی تحصیل در این دانشگاه شوند. جهت شرکت در دوره پادفک دانشگاه کازان روسیه متقاضیان خارجی نیازی به داشتن مهارت زبان روسی و آموزش های خاصی اختصاصی نخواهند داشت. اما مطلع بودن از شرایط شرکت در این دوره الزامیست.

هزینه های تحصیل در دانشگاه پزشکی کازان بسیار پایین تر از هزینه های تحصیل پزشکی در دانشگاه های اروپایی و آمریکایی می باشد. دانشجویان می توانند با سپری کردن دوره پادفک دانشگاه کازان روسیه، مشغول به تحصیل در رشته تحصیلی مورد نظر خود شوند. به یاد داشته باشید که کسب کمک هزینه ها و بورسیه های تحصیلی برای تحصیل در دانشگاه پیشرفته کازان کشور روسیه امکان پذیر می باشد. دانشجویان می توانند با دریافت بورسیه های تحصیلی هزینه های تحصیلی خود را به طور چشمگیری کاهش دهند.

درباره دوره پادفک دانشگاه کازان روسیه

شرایط شرکت در دوره پادفک دانشگاه کازان روسیه

جهت شرکت در دوره 9 ماهه این دوره داشتن توصیه نامه از مرکز تحصیلی سابق الزامی می باشد. تمامی دانشجویان و متقاضیان خارجی می باید توصیه نامه ارائه دهند. بعد از سپری کردن دوره 9 ماهه پادفک در دانشگاه کازان در کشور روسیه، دانشجویان موفق به کسب گواهی نامه از این دانشگاه خواهند شد. دانشجویانی که قصد شرکت در این دوره 9 ماهه پادفک را دارند باید در نظر داشته باشند که دوره یادگیری ویژه زبان روسی در طی برنامه آموزش 24 ساعت در هفته انجام می شود. دانشجویان در این دوره از مشاوره، آموزش و محل اقامت برخوردار می شوند. اطلاعات دقیق این دوره آموزشی به صورت زیر می باشد:

  • برنامه آموزش 24 ساعتی (در هفته)
  • 20 ساعت آموزش زبان روسی
  • 4 ساعت کنفرانس ها و سمینار های 12 نفره

دانشجویان می توانند با پرداخت هزینه های اضافی در دوره های مطالعات گسترده زبان روسی در ماه آگوست (قبل از ترم) شرکت کنند. اما لازم به ذکر است که شرکت در این دوره ضروری و الزامی نمی باشد. مدت زمان تحصیل در این دوره 1 سال می باشد. دانشجویان باید 2 ماه قبل از شرکت در این دوره مدارک خود را به صورت کامل ارائه دهند. هموطنان و متقاضیان عزیز و گرامی می توانند جهت مطلع شدن از مخارج و هزینه های تحصیل و زندگی دانشجویی در کشور روسیه به مقاله هزینه تحصیل و زندگی در روسیه مراجعه نمایند.

همچنین تعداد دانشجویان بین المللی در این کشور در نمودار زیر به صورت آمار در اختیار شما قرار گرفته است:

ملیت دانشجویان بین المللی در روسیه

شهریه تحصیل در دانشگاه کازان روسیه

هزینه های تحصیل در دوره پادفک در روسیه نیز به بخش های زیر تقسیم می شود:

نوع دورههزینه دوره به دلار
برنامه تحصیلی 1 ساله5100$
برنامه تحصیلی 1 و نیم ساله6700$
برنامه تحصیلی تمام وقت به مدت 38 هفته5800$
برنامه تحصیلی ترم پاییز حدود 16 هفته2500$
برنامه تحصیلی ترم بهار حدود 22 هفته3400$
برنامه تحصیلی 18 ساعت در هفته4800$
 سایر برنامه های تحصیلی 18 الی 28 ساعت140$ الی 170$

به یاد داشته باشید که شهریه و هزینه های تحصیل دانشجویان به مدت زمان تحصیل آن ها بستگی دارد. ممکن است میزان شهریه ها و هزینه ها متغیر باشد. همچنین هزینه های ذکر شده مربوطه به شهریه و ثبت نام متقاضی می باشد. دانشجو باید در نظر داشته باشد که هزینه های سکونت و اجاره مسکن، خوراک، پوشاک، رفت و آمد، هزینه های خرید لوازم تحصیلی و همچنین هزینه های کسب ویزا می باید به صورت جداگانه پرداخت شود.

همچنین هزینه های تحصیل در دانشگاه پزشکی کازان در کشور روسیه به صورت زیر می باشد:

دوره تحصیلی هزینه تحصیل به دلار
رشته پزشکی عمومی (زبان روسی)3000$
رشته پزشکی عمومی (زبان انگلیسی)6000$
رشته دندانپزشکی (زبان انگلیسی)3000$
رشته دندانپزشکی(زبان روسی)6000$
رشته داروسازی(زبان روسی)2400$
رشته فیزیولوژی (زبان روسی)2700$

تحصیل و زندگی در کازان روسیه

بازدید از پارک پروانه های گرمسیری راه خوبی برای غوطه ور شدن در فضایی بی دغدغه و گرم تابستانی است. در اینجا همچنین می توانید از یک تراریوم و یک باغ وحش برای حیوانات خانگی دیدن کنید (که قبلاً می توانید به حیوانات غذا بدهید). نزدیک شهر شهر جزیره ای Sviyazhsk یک شهر قلعه در جزیره ای در30 کیلومتری کازان است که در سال 1551 توسط نیروهای ایوان مخوف تنها در 4 هفته ساخته شد. مجموعه تاریخی و معماری سویاژسک شامل چهار صومعه، سه کلیسا، دو کلیسای جامع، یک برج ناقوس و بنای یادبود قربانیان سرکوب‌های سیاسی است.

علاوه بر تورهای مکرر با راهنما، این جزیره اغلب میزبان فستیوال ‌های موسیقی، اجرای صحنه‌ ای، و مسابقات سالانه تیراندازی با کمان و کمان است. دریاچه های آبی یک مکان تفریحی بسیار معروف برای افراد محلی و بازدیدکنندگان است. حوضچه های آبی که عمق آنها 2 تا 18 متر است از آب های زیرزمینی تغذیه می شوند و در زمستان یخ نمی زنند. آب ها کاملا شفاف و سرشار از نمک هستند. کف آن با گل لای شور پوشیده شده است. شنا در دریاچه های آبی نه تنها لذت بخش است، بلکه برای شما بسیار مفید است.

در بخش زیر شاهد امکانات زندگی و تحصیل در کازان روسیه هستید:

امکانات زندگی و تحصیل در کازان روسیه

تحصیل در دانشگاه های کشور روسیه

تحصیل در دانشگاه های کشور روسیه در تمامی رشته های تحصیلی امکان پذیر می باشد. متقاضیان می توانند با کسب ویزای تحصیلی این کشور و داشتن شرایط مورد نیاز، وارد دانشگاه مورد نظر شوند. تحصیل در دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه های کشور روسیه به ترتیب 4 سال، 2 سال و 3 سال به طول می انجامد. هموطنان گرامی می توانند جهت مطلع شدن از راه های مهاجرت به کشور روسیه و کسب اقامت روسیه با هماهنگی های قبلی به دفتر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنند.

سوالات متداول در باب پادفک دانشگاه کازان

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب پادفک دانشگاه کازان می باشیم:

  • شرایط شرکت در دوره پادفک دانشگاه کازان روسیه چیست؟ جهت شرکت در دوره 9 ماهه این دوره داشتن توصیه نامه از مرکز تحصیلی سابق الزامی می باشد. تمامی دانشجویان و متقاضیان خارجی می باید توصیه نامه ارائه دهند. بعد از سپری کردن دوره 9 ماهه پادفک در دانشگاه کازان در کشور روسیه، دانشجویان موفق به کسب گواهی نامه از این دانشگاه خواهند شد.
  • چرا دوره پادفک کازان روسیه؟ دانشگاه کازان روسیه از بهترین و معتبرترین دانشگاه های کشور روسیه می باشد. قدمت 200 ساله دارد. هر ساله دانشجویان بسیاری جهت تحصیل در این دانشگاه اقدام به مهاجرت به کشور روسیه می کنند. تعداد دانشجویان این دانشگاه به بیش از 29000 نفر می رسد. لازم به ذکر است که دانشگاه دارای خوابگاه های دانشجویی، سالن های ورزشی، سالن های نمایش، کتابخانه و سایر امکانات و تجهیزات مدرن می باشد.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *