مهاجرت به کشور استرالیا

بررسی راههای مهاجرت به استرالیا

بررسی راههای مهاجرت به استرالیا

ما در اینجا به بررسی راههای مهاجرت به استرالیا در سال 2023 خواهیم پرداخت. استرالیا از جمله کشورهای بزرگ در جهان است که دارای 23 میلیون جمعیت است. این کشور از استانداردهای بالای زندگی برخوردار است. با توجه به شرایط اقتصادی و فرهنگی مناسبی که در این کشور وجود دارد، افراد زیادی علاقه مند مهاجرت به استرالیا هستند. دولت استرالیا از جمله کشورهایی است که مهاجران زیادی را در خود جای داده است.

  • چه راه هایی برای مهاجرت به استرالیا وجود دارد؟
  • جهت اخذ ویزای کار استرالیا نیاز به چه شرایط و مدارکی است؟
  • بعد از چند سال مهاجرت به استرالیا می توان صاحب پاسپورت استرالیایی شد؟

مهاجرت تحصیلی، کاری، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و… از جمله راه های مهاجرتی به استرالیا می ­باشد. با توجه به تمامی راه های قانونی که دولت استرالیا برای مهاجرت افراد قرار داده است، بسیاری از افراد از طریق راه های قاچاقی به این کشور مهاجرت نموده و درخواست پناهندگی به استرالیا را می ­نمایند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با بررسی راههای مهاجرت به استرالیا به تمامی عزیزان توصیه می­ کند، با وجود راه های قانونی که وجود دارد، از مهاجرت قاچاقی به این کشور پرهیز نمایند.

شرح ویزای کاری در بررسی راههای مهاجرت به استرالیا

ویزای کاری کشور استرالیا برای افرادی که دارای مهارت ها و تخصص های حرفه ای هستند صادر می­ گردد. اخذ ویزای کاری استرالیا طرفداران زیادی دارد. افرادی که با استفاده از ویزای کاری استرالیا به این کشور سفر نموده و با انجام کار در این کشور، مالیات به دولت استرالیا بپردازند، می­ توانند پس از مدتی اقامت دائم و تابعیت این کشور را اخذ نمایند. صدور ویزای کاری این کشور از طریق سیستم امتیازدهی صورت می ­گیرد. به طوری که این کشور پارامترهایی را برای اخذ ویزای کاری خود قرار داده است. افرادی که بتوانند امتیازات لازم را کسب نمایند، موفق به اخذ ویزای کاری استرالیا خواهند شد.

این پارامترها عبارتند از:

  • سن
  • سابقه کاری فرد
  • تحصیلات
  • میزان مهارت زبان انگلیسی فرد

ویزای نیروی کار ماهر در بررسی راههای مهاجرت به استرالیا

همانطور که می­ دانید مهاجرت به کشور استرالیا طرفداران زیادی دارد. افراد از راه های مختلفی به این کشور مهاجرت می­ کنند. در بررسی راههای مهاجرت به استرالیا می ­توان گفت کشور استرالیا دارای فرصت ها و مشاغل بسیاری برای افراد است. افراد می ­توانند با اخذ ویزای کاری این کشور به استرالیا سفر نمایند.

کشور استرالیا با کمبود نیروی متخصص در بازار کاری خود روبرو است. برای جبران این کمبود نیرو، ویزای نیروی کار ماهر را جهت جذب نیروی متخصص خارجی ایجاد نموده است. افرادی که دارای تخصص ویژه ای هستند، ­باید به صورت الکترونیکی درخواست ویزای کار ماهر خود را به دولت استرالیا ارائه نمایند. اخذ این ویزا نیز از طریق سیستم امتیازدهی امکان پذیر است. افرادی که امتیاز بیشتری کسب نمایند، شانس بیشتری برای اخذ این ویزا خواهند داشت. دوستان عزیز جهت آگاهی بیشتر در زمینه بررسی راههای مهاجرت به استرالیا می ­توانند از راهنمایی های مفید کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره­ مند گردند.

بررسی راههای مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل

زمانی که به بررسی راه های مهاجرتی استرالیا می ­پردازیم، درمی یابیم که یکی از راه های مهاجرتی که علاقه مندان زیادی دارد، مهاجرت تحصیلی به استرالیا است. دانشجویان برای تحصیل در دانشگاه های استرالیا باید ابتدا درخواست پذیرش به یکی از دانشگاه های این کشور را نماید. پس از این که فرد موافقت دانشگاه مورد نظر خود را اخذ نمود، می ­تواند جهت دریافت ویزای تحصیلی استرالیا اقدام نماید. دانشجویان در این کشور می­ توانند با آگاهی از شرایط کار ضمن تحصیل در استرالیا به انجام کار بپردازند. ازطریق کار دانشجویی بسیاری از هزینه های زندگی خود را در این کشور تأمین نمایند.

در کشور استرالیا دانشگاه های معتبر بسیار زیادی وجود دارد. به طوری که دانشگاه های این کشور از جمله 100 دانشگاه برتر جهان معرفی شده اند. دانشجویانی که قصد تحصیل در مقطع کارشناسی را دارند بایستی ایتدا یک دوره پیش دانشگاهی را در دانشگاههای این کشور قبل از ورود به این دوره سپری نمایند. تحصیل در دانشگاه های کشور استرالیا رایگان نیست. دانشجویان برای تحصیل در این کشور می ­بایست شهریه پرداخت نمایند.

بررسی راههای مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل

مزیت های تحصیل در کشور استرالیا

تحصیل در کشور استرالیا در کنار انگلیسی زبان بودن این کشور، ویژگی های دیگری نیز دارد.

مزایای تحصیل در استرالیا به شرح زیر است:

  • اجازه 20 ساعت کار دانشجویی در هفته
  • امکان اخذ اقامت و تابعیت استرالیا پس از اتمام تحصیلات
  • وجود 40 دانشگاه برتر و دولتی در کشور استرالیا که تنها 2 دانشگاه از این میان خصوصی هستند.
  • امکان بیشتر دریافت ویزای تحصیلی استرالیا با داشتن مدرک زبان انگلیسی آیلتس با حداقل نمره 6
  • اخذ اقامت استرالیا توسط دانشجویان برای اعضای خانواده خود (پدر، مادر و فرزندان کمتر از 18 سال خود)
  • حق کار تمام وقت برای اعضای خانواده دانشجو

مهاجرت به استرالیا از طریق تولد و ازدواج

دولت استرالیا قوانینی را برای ازدواج شهروندان خود قرار داده است. افراد زیادی از طریق ازدواج با اتباع استرالیایی نیز می ­توانند به استرالیا مهاجرت کنند. پس از مدتی می ­توانند اقامت و تابعیت این کشور را اخذ نمایند. کشور استرالیا در مشاغلی همچون موارد زیر با کمبود نیرو مواجه است. افرادی که دارای تخصص های زیر هستند، می ­توانند به راحتی جهت کسب تابعیت این کشور اقدام نمایند.

  • پزشکی
  • دندانپزشکی
  • کارگران ساختمانی

افرادی که در خاک کشور استرالیا متولد شده اند، می ­توانند با ارائه مدارک تولد خود در این کشور به استرالیا مهاجرت نمایند. کسانی که فرزندان خود را در کشور استرالیا به دنیا آمده اند، می ­توانند برای اقامت و تابعیت خود در استرالیا اقدام نمایند. سیستم اعطای تابعیت کشور استرالیا بر اصل خون است. نوزادانی که یکی از والدین آنها تابعیت استرالیا را داشته باشند، تابعیت این کشور به وی نیز اعطا خواهد شد. دولت استرالیا تابعیت بر اصل خاک را به عنوان تابعیت فرعی قبول دارد. افرادی که در خاک این کشور به دنیا آمده اند و والدین آنها نامعلوم است نیز می ­توانند جهت اخذ تابعیت این کشور اقدام نمایند.

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری

همان طور که بیان نمودیم از دیگر راه های مهاجرتی به استرالیا سرمایه گذاری در این کشور است. بسیاری از سرمایه گذاران به هدف سرمایه گذاری در استرالیا به این کشور سفر می ­نمایند. هم اکنون در کشور استرالیا پروژه های فعال زیادی وجود دارد و محیطی برای فعالیت سرمایه گذاران خارجی بوجود آمده است. به دلیل رقابت های تجاری میان سرمایه گذاران خارجی در استرالیا، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به این کشور طرفداران کمتری دارد. اکثر سرمایه گذاران ثروتمند که جهت سرمایه گذاری به کشور استرالیا مهاجرت می­کنند، سرمایه خود را در اختیار شرکت های معتبر در این کشور قرار می­ دهند. زیرا سرمایه گذاری به این طریق از ریسک کمتری برخوردار است.

افراد با سوالات مختلفی در زمینه بررسی راههای مهاجرت به استرالیا روبرو می­گردند از قبیل:

  • آیا دانشجویان پس از اتمام تحصیلات خود در کشور استرالیا می ­توانند به انجام کار در این کشور بپردازند؟
  • آیا کسانی که تحصیلات خود را در کشور استرالیا به اتمام رسانیده اند، شانس بیشتری برای انجام کار در این کشور دارند؟
  • شرایط ایجاد کسب و کار و کارآفرینی در استرالیا چگونه است؟

بررسی تمامی این مسیرها برای افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند توسط مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت انجام پذیر است، در حال خاضر مهاجرت از طریق تحصیل به استرالیا و اخذ ویزای کاری استرالیا بیشترین درحواست را از سوی مهاجان ایرانی دارند، مشاورین ما پاسخگو و راهنمای تمامی عزیزان در زمینه بررسی راههای مهاجرت به استرالیا می ­باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *