مهاجرت کاری اسپانیا

استخدام Java Developer در اسپانیا

استخدام Java Developer در اسپانیا

استخدام Java Developer در اسپانیا را در این مقاله بررسی می کنیم و در مورد شرایط کار به عنوان توسعه دهنده جاوا توضیح می دهیم. اگر یک توسعه دهنده روی فول استک کار کند، به این معنی است که او تمام وظایف مربوط به Front-end، Back-end، پایگاه داده و در نهایت فرآیند یکپارچه سازی را انجام می دهد. حتی با وجود رقابت زبان ‌های جدید، تقاضا برای توسعه‌ دهندگان جاوا همچنان قوی است.

جاوا یکی از پرتقاضاترین زبان های برنامه نویسی در بازار کار است، بسته به اینکه شما به شماره آن ها نگاه می کنید. گزارش شده است که توسعه دهندگان جاوا کمترین نرخ تغییر شغل را در بین هر حرفه ای دارند. شما ممکن است در مورد زبان های مختلف برنامه نویسی بچه ها، و شکل کدها بدانید، اما 90٪ دیگر بسیار متفاوت است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد کار به عنوان Java Developer مشاور شماست.

حقوق Java Developer در اسپانیا

حقوق برنامه نویسان جاوا در اسپانیا از €1590 الی €4550 (یورو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. متوسط ​​حقوق €2810 (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان جاوا کار می کنند کمتر از 2810€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 2810€ (یورو) درآمد دارند. 25% از توسعه دهندگان جاوا کمتر از €1980 (یورو) درآمد دارند در حالی که %75 آنها بیش از €1980 (یورو) درآمد دارند. همچنین از نمودار، %75 از توسعه دهندگان جاوا کمتر از €3460 (یورو) درآمد دارند در حالی که %25 بیش از €3460 (یورو) درآمد دارند.

در جدول زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در حوزه توسعه دهنده جاوا در اسپانیا می باشید:

نرخ افزایش حقوقسال
13%2020
15%2021
14%2022

کار و استخدام Java Developer در اسپانیا

می دانید که نوآوری و تحول فقط در محیط های کاری متنوع و ایمن اتفاق می افتد، جایی که افراد با پیشینه ها و تجربیات مختلف گرد هم می آیند تا ایده ها را به اشتراک بگذارند و خلق کنند. شما در حال ساختن تیم هایی هستید که به طور فزاینده ای از نظر ناتوانی، سن، هویت جنسی و گرایش جنسی، قومیت و نژاد، مذهب، فرهنگ و تجربیات متنوع هستند. بنابراین، فرصت های برای همه است. در اسپانیا معتقدند که شکستن موانع فیزیکی و رفتاری مهم است. بنابراین، اگر فردی معلول هستید، از همان ابتدا به بگویید که آیا برای فرآیند انتخاب به منبع دسترسی نیاز دارید یا خیر.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه Java Developer در اسپانیا می باشید:

نرخ اشتغال در حوزه توسعه دهنده جاوا در اسپانیا

مزایا استخدام Java Developer در اسپانیا

به صفحه مشاغل در اینترنت بروید زیرا بسیاری از نقش ها شامل مهارت های جاوا هستند. از این نیروی کار برای یک شرکت نرم افزاری پیشرو مستقر در بارسلونا استخدام می کنند، آنها بخشی از گروهی هستند که سالانه 70 میلیون € (یورو) گردش مالی می کنند. این نهاد خاص، ارائه ‌دهنده نرم‌ افزار اصلی برای دولت اسپانیا و شریک فنی اصلی برای ابتکار دیجیتالی ‌سازی سراسری است که در سال گذشته 12 میلیون € (یورو) فروش داشت. آنها 5 محصول مختلف مورد استفاده در بخش های مختلف دولت ایجاد کرده اند که همگی با استفاده از آخرین فناوری های جاوا و خدمات ابری ساخته شده اند.

آنها به دنبال استخدام چندین برنامه نویس جاوا در همه سطوح هستند و در ازای مزایای زیر:

  • کار از راه دور
  • کار انعطاف پذیر و زمان انعطاف پذیر
  • پروژه های پایدار و چند ساله سبز
  • جدیدترین فضای اداری و محیط کار
  • حقوق و پاداش های پیشرو در بازار.
  • 26 روز تعطیلات پولی
  • رفت و آمد به محل کار – بازپرداخت هزینه ها
  • گزینه ای برای شرکت در طرح بازنشستگی ما یا غرامت بیمه درمانی
  • پاداش مبتنی بر عملکرد اختیاری
  • لپ تاپ + سیم کارت شرکتی

مزایا استخدام Java Developer در اسپانیا

الزامات استخدام Java Developer در اسپانیا

از نظر تاریخی، میانگین حقوق توسعه ‌دهندگان و متخصصان فناوری اطلاعات در اروپای شرقی بین حرفه ‌ای ‌هایی با پشته فناوری و تجربه و موقعیت جغرافیایی تنها متغیر اصلی حدود %30 الی 50% حقوق در اروپای غربی بود. هر چه سطح ارشدیت بالاتر باشد، شکاف کمتر می شود. دیگر اینطور نیست و تغییر به سرعت اتفاق افتاده است. ترکیبی از بازار کار فشرده، به طور کلی، اما با بخش فناوری اطلاعات در میان کسانی که بیشترین تأثیر را داشته است. روند کار از راه دور ناشی از کووید-19 به این معنی که موقعیت جغرافیایی برای کارفرمایان اهمیت کمتری پیدا کرده است، این شکاف را به بیش از 20٪ تا 30٪ کاهش داده است. می توانید مقاله استخدام net developer در اسپانیا را مطالعه کنید.

برخی از الزامات برای استخدام Java Developer در اسپانیا عبارت است از:

  • مدرک کارشناسی در علوم کامپیوتر یا معادل آن؛ حدود 3 سال تجربه در توسعه برنامه جاوا
  • تسلط به جاوا اسکریپت (Angular، React، js) و JPA
  • تجربه در طراحی و توسعه برنامه های جاوا مبتنی بر وب برای پشتیبانی از نیازمندی ها و پروژه های تجاری
  • تجربه قابل توجه Core Java در یک برنامه چند رشته ای سمت سرور
  • توسعه با استفاده از چارچوب Spring، از جمله تجربه با Spring Boot را تجربه کنید
  • درک خوب از CSS و چارچوب های مبتنی بر چیدمان
  • دانش خوب در مورد SQL و PL/SQL
  • تجربه کار با Apache Camel، فناوری ‌های پیام‌رسانی مانند MQ، Solace یا Kafka، و فناوری‌های Caching مانند Apache Ignite یا Coherence
  • تجربه با توسعه آزمایش محور
  • مسلط به API ها و معماری های سرویس گرا

شرایط استخدام توسعه دهنده جاوا در اسپانیا

اگر استخدام برنامه نویس در اسپانیا برای شما جالب به نظر می رسد، در درخواست خود تردید نکنید. یک توسعه دهنده جاوا مسئول طراحی، توسعه و مدیریت برنامه های کاربردی مبتنی بر جاوا است. از آنجایی که جاوا بسیار گسترده است، به ویژه توسط سازمان های بزرگ، نقش های روزانه به طور گسترده ای متفاوت است، اما می تواند شامل داشتن یک برنامه خاص یا کار بر روی چندین برنامه در یک زمان باشد.

در حالی که بسیاری از توسعه دهندگان با تجربه کار با دومین زبان برنامه نویسی محبوب وجود دارند، توسعه دهندگان جاوا همچنان یکی از سخت ترین مشاغل برای پر کردن است. ساده ‌ترین راه برای تعریف یک توسعه‌ دهنده فول استک، «نامزدی است که می‌ تواند نرم‌ افزار مشتری و سرور را توسعه دهد». موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به سوالات شما در باب کاریابی در اسپانیا پاسخ می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *