مهاجرت کاری آلمان

استخدام NET Developer. در آلمان

استخدام NET Developer.در آلمان یکی از مشاغل پر درآمد و لازم در شرکت های بزرگ محسوب می شود که برلین مهد این کار می باشد. اگر می خواهید شغلی به عنوان یک توسعه دهنده وب پیدا کنید، برلین یکی از بهترین مکان ها برای بودن است. صحنه فناوری در آلمان در حال رونق است و توسعه دهندگان وب تقاضای زیادی دارند. تنها در پایتخت هر 20 دقیقه یک استارت آپ جدید تاسیس می شود. متوسط ​​حقوق یک توسعه دهنده وب در برلین €48000 (یورو) در سال است. تا سال 2023، آلمان به 700000 متخصص فنی اضافی نیاز خواهد داشت. اما اگر به تازگی بدون هیچ مهارت یا تجربه ای شروع به کار کرده اید، احتمالاً احساس می کنید سال ها با پیدا کردن شغل فاصله دارید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط کار در آلمان و اقامت از طریق کار مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

تحصیل و استخدام NET Developer.در آلمان

راه های زیادی وجود دارد که می توانید کدنویسی را یاد بگیرید. ابتدا، می‌ توانید با دوره رایگان مقدمه توسعه وب در کشور خود و یا آلمان برای یادگیری یک پایه کدنویسی شروع کنید. در کنار درس ‌های آنلاین، می ‌توانید منابع و کتاب ‌های الکترونیکی را نیز برای آموزش چارچوب ‌ها و زبان‌های مختلف خود بیابید. مجموعه‌ های Jon Duckett در مورد توسعه وب و Steve McConnell’s Code Complete: A Practical Handbook of Software Construction دو تا از بهترین منابع برای به دست آوردن یک دید کلی از همه چیز توسعه وب هستند.

بسیاری از توسعه دهندگان حرفه ای خودآموز هستند، اما سریع ترین راه برای یادگیری کدنویسی، از طریق یک دوره فشرده است. در بوت کمپ کدنویسی مدرسه Wild Code در برلین به شما یاد می ‌دهد چگونه کدنویسی کنید و تنها در عرض 5 ماه به یک توسعه‌ دهنده وب پیشرو یا یک توسعه ‌دهنده وب تبدیل شوید. در نمودار زیر شاهد تحصیلات کارمندان در استخدام NET Developer.در آلمان می باشید:

تحصیلات کارمندان در حوزه توسعه دهنده وب در آلمان

شرایط استخدام NET Developer.در آلمان

تقریباً هر شرکتی ترجیح می دهد افراد با تجربه را استخدام کند. راه های زیادی وجود دارد که می توانید به عنوان یک توسعه دهنده وب تجربه کسب کنید و مهارت های خود را تقویت کنید. برای توسعه مهارت های کدنویسی و کسب تجربه بیشتر می توانید پروژه های متن باز را در GitHub پیدا کنید. Github همچنین استاندارد صنعتی برای کنترل نسخه است، بنابراین کسب تجربه با این ابزار یک راه عالی برای تقویت مهارت های توسعه شما است.

شرکت در هکاتون ‌ها می ‌تواند یک راه هیجان ‌انگیز برای آزمایش مهارت ‌های شما، ایجاد ارتباط و رشد شبکه شما باشد. در اینجا در Wild Code School، به عنوان بخشی از برنامه درسی در هکاتون ها شرکت خواهید کرد. آلمان با برخی از بزرگ‌ترین و نوآورترین شرکت‌ های فناوری در سراسر جهان برای هکاتون، از جملهFiverr ، Doctolib و Dataiku همکاری می ‌کند. همچنین می‌توانید داوطلب شوید تا تجربه ‌ای در دنیای واقعی کار بر روی برخی از پروژه ‌های معنی ‌دار داشته باشید که در کارنامه شما عالی به نظر می ‌رسند. یک نمونه کار چشم نواز می تواند برای وارد کردن پای شما به درب حیاتی باشد. نمونه کارها جایی است که پروژه های قبلی خود را به کارفرمایان بالقوه نشان می دهید. این برند شما به عنوان یک توسعه دهنده وب است، بنابراین باید منعکس کننده شخصیت و مهارت های شما باشد.

فرصت های شغلی  NET Developer. در آلمان

شبکه سازی می تواند برای یافتن فرصت های شغلی بسیار مهم باشد. همچنین راهی عالی برای یافتن مربیان، پشتیبانی و یادگیری از توسعه دهندگان وب با تجربه بیشتر است. هنگامی که با جامعه درگیر می شوید، خواهید دید که فرصت ها به طور طبیعی سر راه شما قرار می گیرند. اگر در برلین و صنعت توسعه وب کاملاً تازه کار هستید، شبکه سازی در ابتدا می تواند بسیار زیاد به نظر برسد. اما راه‌های سرگرم‌کننده زیادی برای ملاقات حضوری و آنلاین از طریق هکاتون‌ها و جوامع آنلاین مانند GitHub وجود دارد.برلین شهری پر جنب و جوش با صحنه فناوری پویا است. Tech Open Air، Startup Safari، Hub Berlin و Techstars StartUp تنها تعدادی از بزرگترین رویدادها هستند. همچنین می‌توانید جلسات معمولی فناوری را در سایت ‌هایی مانند Meetup پیدا کنید.

قبل از ارسال رزومه خود به صدها شرکت، باید نوع شغلی را که می خواهید در نظر بگیرید. راه های مختلفی وجود دارد که می توانید به عنوان یک توسعه دهنده وب امرار معاش کنید. وقتی ایده خوبی از نوع شغل و شرکتی که می ‌خواهید در آن کار کنید داشته باشید، محدود کردن جستجو و شناسایی فرصت ‌هایی که با علایق و مهارت‌ های شما مطابقت دارند، آسان ‌تر می‌شود. دوره آموزشی شما در Wild Code School چیزی بیشتر از آموزش مهارت هایی است که برای توسعه وب به شما نیاز دارید. شما همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه یک حرفه موفق راه اندازی کنید. اولین جایی که باید به دنبال فرصت ها باشید پورتال های شغلی است. شرکت ‌هایی که فهرست ‌بندی کرده ‌اند، فعالانه به دنبال توسعه ‌دهنده هستند. مقاله استخدام برنامه نویس در آلمان را می توانید مطالعه کنید.

مصاحبه برای اشتغال نت دولوپرها در آلمان

در استخدام NET Developer.در آلمان، مصاحبه آخرین مرحله از سفر برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده وب حرفه ای است. آمادگی برای ایجاد تأثیر درست و به دست آوردن شغل حیاتی است. قبل از مصاحبه، مدتی را به تحقیق در مورد شرکت و کارهایی که آنها انجام می دهند اختصاص دهید. شما باید از یک اسکن سریع صفحه «درباره» در وب سایت آنها فراتر بروید.

به انواع مشتریانی که با آنها کار می ‌کنند، راه ‌حل‌ هایی که ارائه می‌ کنند و مهم‌ تر از همه اینکه چگونه توسعه وب در آن فرآیند قرار می ‌گیرد، نگاه کنید. هدف شما این است که مصاحبه کننده را متقاعد کنید که مهارت های مناسب برای کار و طرز فکر مناسب را دارید. اگر برای نقش توسعه ‌دهنده وب جوان درخواست می ‌دهید، کارفرمای بالقوه شما از شما انتظار ندارد همه چیز را بدانید. توسعه دهنده وب در لیست مشاغل مورد نیاز آلمان می باشد. در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در استخدام NET Developer.در آلمان می باشید:

نرخ بیکاریسال
7%2020
15%2021
22%2022

اکثر شرکت ‌ها می ‌خواهند فردی را استخدام کنند که علاقه واقعی به کار و انگیزه‌اش برای بهبود و توسعه مهارت ‌های خود داشته باشد. استخدام NET Developer.در آلمان از این قانون مستثنی نیست. همچنین ممکن است از شما خواسته شود که یک چالش کدنویسی یا تست فنی را برای نشان دادن توانایی های خود تکمیل کنید. اگر مهارت‌های خود را توسعه داده‌اید، مشکلی ندارید که نشان دهید با زبان‌های کدنویسی اولیه راحت هستید. برای آزمون و سوالات متداول مصاحبه آماده باشید، از قبل تمرین کنید و اعتماد به نفس داشته باشید. مشاوران متبحر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه کار در آلمان برای ایرانیان مشاور و راهنمای شما می باشند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *