مهاجرت تحصیلی انگلستان

معرفی دانشگاه کاونتری انگلیس

معرفی دانشگاه کاونتری انگلیس

مقاله معرفی دانشگاه کاونتری انگلیس می تواند کمک شایانی به متقاضیانی که به دنبال تحصیل در این کشور هستند، نماید. دانشگاه کاونتری انگلیس با سرمایه گذاری های بزرگ در سال های گذشته، به طور چشم گیری پیشرفت کرده است. این دانشگاه هم اکنون از برترین دانشگاه های انگلستان محسوب می شود. در این مقاله متخصصان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی این دانشگاه پرداخته اند.

کشور پادشاهی انگلستان

کشور انگلیس اروپایی می باشد که همسایه های آن در قسمت غربی ولز و در بخش شمالی این کشور اسکاتلند می باشند. انگلستان یکی از اعضای اتحادیه پادشاهی می باشد که پایتخت آن لندن نام دارد. جمعیت این کشور تقریبا به 65 میلیون نفر می رسد. واحد پول انگلیس £ (پوند) می باشد. این کشور در رشته های مختلف آموزش از اواخر قرن نوزدهم تا کنون پیشرفت چشمگیری داشته است. منچستر، لیورپول و شفیلد از شهر های مهم انگلستان هستند.

این کشور به دلیل داشتن جاذبه های توریستی طبیعی، مانند سواحل و جنگل های زیبا، آب و هوای بسیار خوب و داشتن فرهنگ و تاریخ معاصر و کلیسا ها و همچنین رود معروف تایمز که از وسط پایتخت انگلستان عبور می کند باعث جذب توریست های زیادی شده است. بریتانیا در بین قدرت های تجاری و بازرگانی جهان قرار دارد و از نظر تولیدات، صادرات و صنایع مختلف یکی از 5 کشور برتر دنیا می باشد. زبان اصلی این کشور انگلیسی می باشد.

رشد بازار کار در این کشور بدین شرح است:

رشد بازار کار در انگلیس

کار پس از تحصیل در انگلستان

اگر به فکر کار پس از تحصیل در انگلستان هستید، لازم به ذکر است که شما باید گواهی سکونت در این کشور و روادید کاری مورد نظر خود را دریافت کنید. روادید شما بستگی به کاری که انجام می دهید دارد. همچنین رشته تحصیلی دانشگاهی شما و توانایی ها و مهارت شما تاثیر زیادی در پیدا کردن شغل مناسب و مورد نظر شما دارد. شما باید بر اساس علاقه خود رشته دانشگاهی انتخاب کنید، کار مربوط به این رشته را پیدا کنید. اکثر والدین در خصوص تحصیل فرزندان در خارج از کشور بسیار حساس می باشند.

قابل ذکر است که اگر می خواهید فرزند شما در انگلستان به موفقیت تحصیلی برسد، ابی یکی از بهترین گزینه ها می باشد که در سطح جهانی اعتبار دارد. بسیاری از متقاضیان به فکر مخارج تحصیل در دانشگاه و دانشکده های انگلستان می باشند و مخارج دوره های پایه و سال های دوم و سوم تحصیلی نگرانی آن ها را بیشتر می کند. به طور کلی کار در انگلستان در مقاله مورد نظر به طور کامل شرح داده شده است.

بررسی و معرفی دانشگاه کاونتری انگلیس

این دانشگاه پشتیبان بسیار خوبی از محصلان می باشد. اگر متقاضی در آزمون های دوره اول نمره قبولی نگیرد، باز هم شانس رفتن به بهترین دانشگاه های جهان را دارد. متقاضیانی که در این دانشگاه درس می خوانند، موفق به ورود به دانشگاه های عالی در سطح جهانی در رشته دندانپزشکی جهان خواهند شد.

برای کسانی که از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند و شرایط لازم برای ورود به دانشگاه های انگلستان را ندارند، این امکان وجود دارد که به دیگر کشورهای جهان سفر کنند و برای ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر آن کشور اقدام کنند. دانشگاه معتبر مدیکال پراگ در کشور جمهوری چک می باشد که از پنج دانشگاه برتر جهان محسوب می شود. همچنین مرکز علوم و بهداشت که با صرف هزینه 60£ میلیون (پوند) تاسیس شده، از سال 1396 مقصد دانشجویان بسیاری می باشد.

تاریخچه دانشگاه کاونتری انگلیس

در سال 1995 شعب دانشگاه کاونتری در اسکاربورگ تاسیس شد و دانشجویان زیادی برای تحصیل به این دانشگاه رفتند. در آینده، شعبه دانشگاه کاونتری در بندر یورک‌ شیر شمالی تاسیس خواهد شد. دانشگاه کاونتری انگلیس،به طور 3 سال متوالی عنوان بهترین دانشگاه تاسیس شده از سال 2013 را به خود اختصاص داده است و در حال حاضر نیز از با کیفیت ترین دانشگاه های جهان به شمار می رود. در کشور انگلیس، دانشگاه کاونتری بین 3 دانشگاه برتر کشور قرار دارد. همچنان در راه پیشرف دانشگاه خود می کوشد.

موقعیت دانشگاه کاونتری انگلستان

موقعیت دانشگاه کاونتری انگلستان برای متقاضیان تحصیل در بریتانیا به شرح زیر است:

شرایط دانشگاه کاونتری انگلیس

این دانشگاه از شرایط و هزینه های به خصوصی برخوردار می باشد:

  • سقف شهریه این دانشگاه 9000€ (یورو) می باشد.
  • این دانشگاه برای دانشجویان بین المللی و افرادی که مشغول به کار هستند مناسب است.
  • در سال 2014، ورودی های کارشناسی این دانشگاه به دلیل بالا بودن کیفیت تحصیل و سطح دانشگاه کاونتری به طور چشمگیری افزایش یافت.
  • مرکز نگارش دانشگاه کاونتری انگلیس به دانشجویان خود کمک می کند تا مقاله ها و پایان نامه ها را به خوبی به پایان برسانند.
  • این دانشگاه به صورت آنلاین پشتیبانی 24 ساعته دارد.

این دانشگاه دانشجویان خود را در راه کسب مهارت برای یافتن شغل مورد نظر در آینده یاری می کند. نام این امر “سیستم ادونتیج” می باشد و باعث بالا رفتن سطح دانش متقاضیان در رشته مورد نظر می شود. این دانشگاه به دانشجو های خود کمک می کند تا کسب و کاری را راه اندازی و آن را ارتقاع دهند. این دانشگاه قدمت 175 ساله دارد. در سال 1221 تاسیس شد و تا کنون اقدام های زیادی برای نو سازی مناطق مختلف این دانشگاه شده است. یکی از برنامه های نو سازی این دانشگاه، تاسیس کتابخانه می باشد که 20£ میلیون (پوند) هزینه این کار می شود. جهت مهاجرت به انگلستان پیشنهاد می شود ابتدا مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

معرفی ساختمان مهندسی دانشگاه کاونتری انگلیس

معرفی ساختمان مهندسی دانشگاه کاونتری انگلیس

ساختمان مهندسی این کشور به ارزش 55£ میلیون (پوند) می باشد. در سال 2016 تاسیس شده است و حدود 6 سال از قدمت تاسیس ساختمان می گذرد.

همچنین دارای زیر ساخت های زیر می باشد:

  • جت عمود پرواز کامل هریر
  • تونل باد
  • شبیه ساز پرواز

افتتاح ساختمان های های و مهندسی حدود 160£ میلیون (پوند) هزینه داشت. این ساختمان ها رتبه عالی کسب کردند. در منطقه دانشگاه کاونتری، موتورخانه و ساختمان هنر و نمایش وجود دارد که در سال 1910 ساخته شده اند. پارک فناوری دانشگاه در قسمت جنوبی منطقه دانشگاهی قرار دارد. کسانی که از این پارک محافظت می کنند و از اعضای کارکنان این پارک می باشند، از طرف دانشگاه حمایت می شوند و اجازه دارند از کتابخانه استفاده کنند. جهت اطلاع از شرایط تحصیل در انگلستان ابتدا مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

هزینه تحصیل در دانشگاه کاونتری انگلیس

به طوری کلی، 2 نوع هزینه توسط دانشگاه های انگلستان دریافت می شود. یکی برای دانشجویان بریتانیا و اتحادیه اروپا که شهریه دانشجوی خانگی است و دیگری برای دانشجویان غیر بریتانیایی و اتحادیه اروپا که هزینه های دانشجویان بین المللی است.

در جدول زیر هزینه تحصیل را به تفکیک دانشجویان نشان می دهد:

پارامترتوضیحات
هزینه برای دانشجویان بریتانیا واتحادیه اروپابرای دانشجویان خانگی، این هزینه توسط موسسات بریتانیا می تواند حداکثر تا سقف 9250£ (پوند) برای برنامه های مقطع کارشناسی افزایش یابد. اگرچه، با توجه به دانشگاه و رشته تحصیلی متفاوت است.
هزینه برای دانشجویان غیر انگلستان و اتحادیه اروپابرای دانشجویان بین‌ المللی، هزینه دوره‌های زیر فارغ‌ التحصیل معمولا از 10000£ (پوند) برای دوره‌ های مبتنی بر سخنرانی شروع می‌شود و برای دوره‌ های خاص پزشکی و مهندسی می ‌تواند تا 38000£ (پوند) افزایش یابد.

هزینه تحصیل در دانشگاه کاونتری انگلستان برای دانشجویان بین المللی در تمامی مقاطع مختلفی تحصیلی بالای 20000$ (دلار) می باشد.

پردیس لندن دانشگاه کاونتری انگلیس

این پردیس در سال 2010 در خیابان میدلسکس شهر لندن تاسیس شد. پلاک این پردیس 109-117 می باشد که در 100 مایلی جنوب شرقی کاونتری واقع شده است. ساخت این پردیس باعث جذب دانشجویان بسیاری از سراسر جهان شد. پردیس لندن به دلیل داشتن کیفیت بالای تحصیلی در بین دانشگاه های دیگر، در جهان مطرح می باشد و از بهترین دانشگاه های دنیا می باشد. یکی دیگر از مواردی که در این کشور مورد توجه متقاضیان بین المللی می باشد، تحصیل رایگان در انگلستان است. متخصصین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، تمام تلاش خود را بر این داشته اند که بتوانند اطلاعاتی جامع در این باب در اختیار شما قرار دهند.

سوالات متداول در باب دانشگاه کاونتری انگلستان

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب دانشگاه کاونتری انگلستان می باشید:

  • دانشگاه کاونتری انگلستان در چه رتبه ای قرار دارد؟ دانشگاه کاونتری انگلستان از دانشگاه های معتبر این کشور است و در رتبه 651 جهان قرار دارد.
  • شهریه دانشگاه کاونتری انگلستان چقدر است؟ شهریه دانشجویان بین المللی دانشگاه کاونتری حدود 16800£ الی 19850£ (پوند) در سال است.
  • دانشگاه کاونتری انگلستان در چه زمانی تاسیس شد؟ دانشگاه کاونتری در سال 1995 در اسکاربورگ تاسیس شد و اکنون از دانشگاه های برتر انگلستان به شمار می آید.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *